Wednesday, February 2, 2011

tubuh sihat

tajuk post nk sihat sje bukan... oh.. sudah tentulah sbb saya bru lepas mengeluarkan peluh bersama kawan sihat saya 'alia'. ok kenapa beliau kawan sihat saya? sbb...sbb... die la org yg selalu mengajak saya mengeluarkan peluh... haha... act, im just came back from jogging at padang polo... ok kalau bukan org ipoh mayb x tahu tempat nie kat mana... okla, sbenarnya sje je nk post second entry sebab rasa mcm xmaju sbb ade satu post je... so, ada dua nmpk maju sikit... haha... nnt ade kelapangan saya mahu buat entry ketiga pulak... ok! mmg tamak bile nk update blog setiap masa... memandangkan blog saya sangat hambar... mungkin saya akan menambahnya dengan apa saja yang perlu & x perlu anda-anda semua tahu... hehe... ok, gaya entry macam ada readers berpuluh ribu bukan? tp xpe la, apa salahnya kalau mahu syok sendiri bukan... hehe

No comments: