Wednesday, February 2, 2011

sunway time!

eh. jgn tanya kenapa entry berderet-deret yer... almaklum la, tengah xde keje nk buat... hey! it's sem break bukn? xkn nk mengadap buku lagi... opps.. mcm ari2 mengadap buku la pulak gaya ceritanyer... haha... okla, tanpa membuang masa mari saya update xtviti saya last 2 weeks  wif mr.bf , alia & shafiq(alia's bf)... memandangkan saya sudah mula malas untuk menaip... jadi gambar sahaja yang mampu dibekalkan...

gamba sebelum masuk sunway... perlu la menghabiskan masa di sunway pyramid dlu

gamba bersama maskot adalah wajib bukan? apatah lg dengan maskot yg selalu ketok2 kepala saya ini!


 eyh... lupa nk introduce ahli rombongan pulak... ok2... yg baju hitam sedondon dgn saya itu sudah tentu la mr.bf, alia sudah tentu lah yg berbaju hijau itu & yg bju putih itu sudah2 tentu la syafiq...

cam whoring dengan alia adalah perkara biasa bila dua2 perasn cantik. ok, nie dekat hotel midah. we stay here for a nite. eyh, kenapa hotel midah? sebab my bf boleh guna seaman card die untuk dpt special rate..



 nie masa di PD before going back to melaka... ok! dis is my first trip for 2011 wif bf and friends... next, mr.bf nk ajak pergi camping pulak... mcm menarik tetapi saya bukan seorng yg boleh hidup dengan cara itu... eyh, nnt mcm mana nk mandi? buang air? oh! tiddak........



No comments: