Saturday, February 26, 2011

i am free


akhirnya segala penderitaan tuk jawab segala test & quiz telah berakhir... sebabnya td last jawab quiz critical thinking dengan jayanya... hey, smlm mcm meroyan x dpt hafal & otak lembab bab menghafal semua kan... tp, hari ni boleh jawab dengan jaya lagi kan?? serius sangat tak stress jawab quiz td siap muka boleyh senyum senyum dan gelak gelak time jawab td... hey!! i love u la prof... sgt sgt sporting smpi buka notes pon relax jew beliau tgk je... betapa saya perlukan lecturer seperti ini untuk memotivasikan saya untuk ke kelas setiap hari.... time jawab quiz tue xpayah cakap la... smpi hilang fokus sbb lebih tertarik denga beliau membebel & buat kelakar yang memang xdapat nak buat x tahu saje.... memang kalau lecturer saya tanda confirm die confuse sebab jawapan mmg mcm dlm buku kan semua orang.... hahaha..... serius nie first time xde ayat frust or caci maki bila da abis jawab test or quiz..... sangat sangat bersyukur td dapat bukak notes sbb saya langsung x menghafal sebab dari smlm smpi ke pagi  td saya leka buat notes.... bukan niat nak buat toyol or what... just nk sedapkan hati, mcm at least i berusaha untuk buat something for dis quiz and miracle do happen when i can use the notes to refer to... hehe... jadinya episode test & quiz telah berakhir dengan jayanya and after dis just concentrate on my assignments je... owh... ayat je bunyi mcm ade satu assignment je kan?? padahal setiap subject ada satu assignment and due date adalah boleh dikatakan seretak.... huhu... 

No comments: