Wednesday, April 18, 2012

quick update

Assalamualaikum!!!

yeah...  now im coming back to the blogging world... act, i terlupa my username again and again and again and now baru i click remember button dekat sign in tu... haha... so that after this sure i tak boleh bagi alasan i terlupa password lagi bukan?? hahaha... the main reason of my silence bukan lah sebab lupa username semata-mata okey... act, i adalah sangat bz dengan my college and mr bf... beliau kan ada dekat melaka selama harini... jadinya, most of my time akan dihabiskan kepada beliau and sekarang baru la i jadi miss lonely coz he's not here anymore... sob... sob... sob... hope after dis i x abaikan sangat my blog nie... hope soo kan.... hahaha.... ok la, just a quick update kan... after dis i update full version plak... (",)

No comments: